1. Ne razmišljam o mobilni verziji
Nihče ne sme spregledati pomena ustvarjanja mobilne različice svoje ciljne strani ali spletnega mesta. Kljub temu se včasih ciljne strani popolnoma pogrešajo (landing page) ali pa niso oblikovane dovolj dobro, da bi pritegnile pozornost uporabnika in jih ohranile vpletene.Ta ciljna stran je videti dobro na namizju, kaj pa mobilna različica ciljne strani?
2. Slabo opredeljeni naslovi
V idealnem primeru bi morala imeti uporabna ciljna stran energično in privlačno glavo ali naslov, ki bi uporabnika zanimala za nadaljnje branje in brskanje. Uporabnik bi moral biti sposoben razumeti, zakaj naj vlaga svoj čas in denar na vašem spletnem mestu. Vsi ti dejavniki odločajo o uspehu ciljne strani in sčasoma o vašem podjetju. Toliko ciljnih strani uporablja močan naslov in to nato razloži s podnaslovom. To daje obiskovalcu priložnost, da razume, katero sporočilo je, ki ga želite sporočiti. V skladu s študijo bi moral biti naslov razumljiv osem ali manj sekund, da uporabniku sporočite ali ga prepričate, zakaj bi moral svoj čas in denar vlagati v vaše podjetje.
3. Pozabljamo na postavitev “LAYOUT-a”
Odlična postavitev je eden ključnih dejavnikov uspeha spletnega mesta. Vsi vemo, da spletno mesto z odličnim videzom vedno pritegne pozornost uporabnika. Toda ciljna stran s slabo postavitvijo odvrne uporabnika, ne glede na to, kako hitro se naloži ali kako dobro je vaše spletno mesto. Postavitev spletne strani vključuje njene komponente uporabniškega vmesnika in razporeditev vsebine na strani.