Poskrolaj navzgor
Stopi v stik z mano
info@graficno-oblikovanje.si
+386 31 424 055

Nekaj preprostih strategij za uspešno trženje vsebine

Članek naj bo kratek ali manj je več 😉

Čeprav ste lahko ponosni na članke z dolgo obliko, ki jih pripravlja vaša ekipa oziroma ste jih pripravili vi, je resnica, da večina ljudi raje bere članke v kratki obliki. Dejansko je po raziskavah večina ljudi raje prebrala članke s 1000 besed in manj. Druga raziskava je pokazalo, da bralci porabijo približno 15 sekund ali manj za branje članka. To je zato, ker imajo vaši bralci kratek čas pozornosti in so pozorni na naslednjo zanimivost, ki jo je treba prebrati.

Uporabite vizualne elemente

Kot nadaljevanje prve točke ima večina ljudi raje kakovostne vizualne vsebine. Ti vizualni elementi so lahko infografike, kakovostne slike ali video. Razlogi za to so preprosti: kaj najprej pogledate ob obisku spletnega mesta? Je morje besed ali grafike na spletnem mestu? Vizualni elementi imajo še eno prednost: pomagajo pri optimizaciji vaše vsebine za iskalnike.

“Lahkotna” vsebina

Kot pisec vsebine ste morda ponosni na formalno vsebino, ki jo napišete. Resnica je, da bralce bolj zanima formalna vsebina, ki pa je napisana na zabaven, lahkoten način. Odstavki naj bodo kratki in dodajte neformalne besede. S tem bo vsebina postala zabavna za branje in bolj dostopna za skupno rabo.

Optimizirajte vsebino za iskanje

Med pisanjem ne pozabite, da ciljate tudi na ljudi in iskalnike. Večina ljudi najde vašo vsebino z iskanjem ključnih besed. Zato zagotovite, da je vaša vsebina optimizirana za vse iskalnike. Nekaj stvari, ki vam bodo pri tem pomagale, so: v mislih imejte ključno besedo, ključno besedo na naslovu in v besedilu članka ter dodelite vse vizualne elemente, uporabljene v članku.

Uporabite Influencerje

Da bi pritegnili veliko občinstvo, bi morali vlagati v influencerje. Dejansko več kot 55% podjetij v ZDA uporablja influencerje za svoje vsebinske potrebe. Veliko drugih uporablja influencerje v industriji. V zadnjem času opažamo, da so se številna podjetja zaradi partnerstva z influencerji premaknila z ničle na milijone dolarjev. Dober primer tega je kitajsko podjetje OnePlus, ki je ena najhitreje rastočih znamk pametnih telefonov z uporabo influencerjev.

Če šele začenjate z izvajanjem vsebinskega marketinga ali če opažate nihajoče donose, verjamem, da bo ta strategija dobro izhodišče 😉

Druga napaka, ki jo vidimo, da tržniki naredijo, je, da se osredotočajo na količino vsebine in ne na kakovost. To ves čas vidimo na družbenih omrežjih, kjer tržniki vsak dan pošiljajo na stotine objav. Ko se osredotočite na količino, obstaja verjetnost, da se bo kakovost vašega dela zgubila. Če se kakovost zmanjša, bo občinstvo še naprej padalo. Zato raje tedensko objavite kakovostno vsebino in ne dnevno nekakovostne.